? ??????????????Dark Love? ????? ?? ???Rating: 4.4 (11 Ratings)??20 Grabs Today. 6309 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Luv? ????? ?? ???Rating: 4.5 (224 Ratings)??20 Grabs Today. 56353 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Aim For Love? ????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
Ini la wajah anakku princess sepanjang pertandingan pakaian beragam.Mengayakan baju dari org TAMIL. Padan dengan tema 1 Malaysia

Saturday, May 11, 2013

SELAMAT HARI IBU.....

Selamat..........
 selamat hari ibu.....
12/05....
Aku tak pernah sambut atau wish hari ibu.....masa remaja atau kanak2.
Ayah tak pernah ajar utk wish atau sebagainya...tetapi bila da kawen ni..anak2 wish..rasa bahgia dan bermaknanya aku pada mereka.
Terima kasih Ya Allah kerana memberi aku rasa kasih sayang yang tiada terhingga ini buat aku dan keluargaku.
Ibu aku meninggal ketika umur aku 3 tahun.....u all tau la apa la sgt memori untuk anak sekecil aku ketika itu.....tapi .....beberapa sisa2 kenangan dengan arwah masih ada dalam memori. Kesiankan aku? sekecil itu telah kehilangan Ibu.Apapun,aku bersyukur kerana waktu tu..aku masih punya ayah dan abang......
Rindu? gila aku tak rindu ibu...macam orang  lain la juga..masing2  rasa bahgia berada dalam pelukan ibu..tapi aku? sendiri....huhuhuhu
Ayah berkahwin lagi dalam usia ku 4 tahun...biasalah..lelaki..tapi apa salahnya,aku dapat ibu baru..."Stepmother" .....alhamdulillah... apapun dia tetap seorang ibu kan..?love she so much..walau tak pernah aku lafazkan.....:)
**********************************

Hurm................... semoga terhibur dengan lagu ni......





0 comments: