? ??????????????Dark Love? ????? ?? ???Rating: 4.4 (11 Ratings)??20 Grabs Today. 6309 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Luv? ????? ?? ???Rating: 4.5 (224 Ratings)??20 Grabs Today. 56353 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Aim For Love? ????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
Ini la wajah anakku princess sepanjang pertandingan pakaian beragam.Mengayakan baju dari org TAMIL. Padan dengan tema 1 Malaysia

Sunday, May 12, 2013

Rindu............

Hari ni....
aku terasa teramat Rindu pada arwah ayah....entah mengapa..airmata aku menitis tanpa aku sedar....sayu sangat hati.....2/5 yang lalu genap 9 tahun ayah pergi buat selamanya.....teringat aku kenangan dengan ayah masa aku mengandungkan asha....ayah masak nasi goreng.....ya allah rindu nak rasa masakannya....
jiwa mula kacau...airmata tak henti2...memang terasa sangat kali ni..mengenang arwah...banyak jasa ayah yang tak terbalas oleh aku.....dosa2 aku terhadap dia....
ya allah semoga ayah di tempatkan di golongan orang2 beriman.

yup..................
korang tak tau..ayah lah orang paling rapat dan memahami aku dari segala hal...
miss ayah..................................
dalam setiap doa....
sentiasa ada untuknya.........................





1 comments:

Anonymous said...

miss my father to