? ??????????????Dark Love? ????? ?? ???Rating: 4.4 (11 Ratings)??20 Grabs Today. 6309 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Luv? ????? ?? ???Rating: 4.5 (224 Ratings)??20 Grabs Today. 56353 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Aim For Love? ????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
Ini la wajah anakku princess sepanjang pertandingan pakaian beragam.Mengayakan baju dari org TAMIL. Padan dengan tema 1 Malaysia

Saturday, January 12, 2013

Renungan Bersama.....

Setiap masalah, kesukaran, kesakitan dan apa jua yang menyeksa jiwa adalah merupakan ujian daripada Allah untuk menguji sejauh mana iman kita. Iman perlu kepada ujian. Ujian atau dugaan yang datang adalah daripada Allah, sama ada ujian itu sebagai balasan dosa yang kitak lakukan atau untuk mengangkat darjat kita di sisi-Nya. Allah juga tidak menduga hamba-hamba-Nya tanpa mengambil kira kesanggupannya atau keupayaan mereka untuk menghadapinya, ujian dan dugaan yang diturunkan Allah kepada hamba-Nya adalah seiring dengan keupayaan individu itu untuk menyelesaikan masalahnya. Allah tidak membebankan seseorang melainkan dengan kesanggupannya".

0 comments: